I år har vi valgt å benytte Vipps for bestillinger. Som en påskjønnelse til de som forhåndsbestiller i god tid vil vi trekke en liten overraskelse på hamfesten blant innkommende forhåndsbestillinger. Forhåndsbestilling avsluttes søndag 16/2, deretter må inngangsbilletter og lodder kjøpes ved ankomst.
NB! Junkbord og festmiddag må forhåndsbestilles via Vipps. Fristen er altså søndag 16/2.
Husk at overnatting må bestilles separat på hotellets link.
Gå inn på Vipps og velg Send, vårt kontonummer er 950837 eller NORSK HAMMEETING. Du vil da få opp valgmuligheter som vist nedenfor. Sett inn riktig antall for de valgene du ønsker og send bestilling/betaling. Send oss en epost på booking@hammeeting.no med kallesignal, navn og telefonnummer når du har bestilt, vi får ikke med kallesignal og telefonnummer fra Vipps. Hvis du bestiller for flere personer må du huske å ta med alle som det er bestilt for i eposten.
- Inngang / Inngang NRRL medlem: Hvis du er NRRL medlem vil NRRL dekke 100.- kr. av billettprisen på kr. 300,-.
- Lodder: Vi har også i år lotteri med mange fine gevinster. Du kan bestille lodder uten å delta på selve arrangementet.
- Festmiddag: Lørdag kveld kl. 20:00 arrangeres middag for Hammeetingens deltagere.
- Junkbord: Ett bord med en tilhørende stol er tilgjengelig for en symbolsk pris (Vipps krav) for salg av medbragt overskuddsmateriell. Hvis du trenger mer enn et bord/stol kan det bestilles ekstra nedenfor.
- Ekstra Junkbord: Utover første bord.
- Ekstra Stol: Utover første stol.